Henna Saarnikoski aloitti SESKOn viestintä- ja asiakkuuspäällikkönä 1.5.2023. Henna vastaa SESKOn ulkoisesta viestinnästä ja asiakkuuksien ja sidosryhmien kehittämisestä. Aikaisemmin hän on ollut mukana monitasoisissa toiminnan- ja tiedonohjauksen kehitysprojekteissa, johtoryhmän jäsenenä yhdistystoiminnassa, konetekniikanalan murskaustoiminnan laatujärjestelmätyössä, asiakastietojärjestelmien ja asiakkuuksien kehitystyössä ja viestintä yksikön hallinnossa. Rekrytoinnilla vahvistetaan SESKOn asiakaslähtöisen 2030 strategian toimeenpanokykyä ja vaikuttavuutta.

”Innolla hyppään mukaan sähköalan standardoinnin mielenkiintoiseen maailmaan. Työyhteisön lämmin vastaanotto ja toimialan monimuotoisuus ovat yllättäneet positiivisesti. Sähköalan standardoinnin maailma on minulle uusi ja tulen olemaan oppilas aiheeseen vielä jonkin aikaa. Näen oman roolini SESKOn perustehtävän tukijana, joka mielestäni on asiasta kiinnostuneiden ja alalla työtä tekevien ihmisten saattaminen saman pöydän ääreen luomaan suomalaisille sähköalan toimijoille kannattavaa ja kestävää tulevaisuutta. Tavoitteeni on lisätä tietoisuutta standardoinnin hyödyistä ja mahdollisuuksista, löytää ja tavoittaa uusia asiantuntijoita sekä tietenkin palvella nykyisiä asiakkuuksiamme parhaalla mahdollisella tavalla.”

Hennan yhteystiedot löytyvät täältä.

Lisää suosikiksi